Varje dag som går så undar jag när han tänker komma? <--- Inte jultomten då alltså Nu är vi inne på 5 dagen över tiden. Börjar mer o mer tro att dem har räknat fel på UL och på MC <--- Inte Motorcykel Min dag började kl 03:30 lite drygt att stiga upp så tidigt men vad gör man? Tog en kopp kaffe sen ut med Tigiz o sen var det dax att dra till jobb. Dagen började bra men det slutade inte så bra på jobb. Efter noggrant tänkande och funderande så kom jag fram till att det håller inte att sova mellan 3,5 och 4,5 timmar per dygn och dessutom hoppa över frukost. Tror det är där mina problem ligger. Kan bara konstatera att blir man trött i kroppen så kan man jobba ändå, men när man blir trött i huvet så är allt fuckt, men men skall vila o äta innan jobb på Fredag. Nu skall jag ta standard rundan innan jag stänger datan. Det är samma runda som jag tar på morgonen :P
1, http://www.trelleborgsallehanda.se/
2, http://www.sydsvenskan.se/
3, http://www.kvp.se/
4, http://www.expressen.se/
5, http://www.facebook.com/
6. http://nicander.bloggagratis.se/
7. http://familjennielsen.blogspot.com/
Det är inte alltid i den ordningen men det är dem sidorna iaf :P
En sissta uppmaning bara
SNÄLLA SKRIV INTE TIPPS HUR VI SKALL GÖRA FÖR ATT LIAM SKALL KOMMA.
VI ÄR GANSKA TRÖTTA PÅ DET BÅDA TVÅ NU, ALLA KOMMER MED DET ENA EFTER DET ANDRA.
ALLTSÅ HAN KOMMER NÄR HAN KOMMER.
Så nu har någon varit inne o skrivit till mig att det inte heter MC utan MVC hmmm vad skall man säga.
Mvc = Mödra vårds centralen
Mc = Menscykel
Med andra ord jag jag menade INTE mvc, då hade jag skrivit det.
O en sissta sak bara, snälla skriv vem ni är som som skriver till mig.
1, http://www.trelleborgsallehanda.se/
2, http://www.sydsvenskan.se/
3, http://www.kvp.se/
4, http://www.expressen.se/
5, http://www.facebook.com/
6. http://nicander.bloggagratis.se/
7. http://familjennielsen.blogspot.com/
Det är inte alltid i den ordningen men det är dem sidorna iaf :P
En sissta uppmaning bara
SNÄLLA SKRIV INTE TIPPS HUR VI SKALL GÖRA FÖR ATT LIAM SKALL KOMMA.
VI ÄR GANSKA TRÖTTA PÅ DET BÅDA TVÅ NU, ALLA KOMMER MED DET ENA EFTER DET ANDRA.
ALLTSÅ HAN KOMMER NÄR HAN KOMMER.
Så nu har någon varit inne o skrivit till mig att det inte heter MC utan MVC hmmm vad skall man säga.
Mvc = Mödra vårds centralen
Mc = Menscykel
Med andra ord jag jag menade INTE mvc, då hade jag skrivit det.
O en sissta sak bara, snälla skriv vem ni är som som skriver till mig.
01:35 |
Category: |
2
kommentarer
Comments (2)
hej har liam kommit verkan du eller linda har upptaderat om han e på väg lycka till och hoppas allt går bra :)