även om det är en dag kvar och vi kan gå över tiden så är jag sjukt nervös.
Så fort frugan rör på sig så är jag på väg att hoppa upp ur soffan o springa o hämmta väskorna som vi skall ha med oss.
Hon tycker det är kul att jag är så nervös.

D e fan att det är sånt jävla skit väder oxå.
jag skall köra in till Lund när det är dax, vilket då gör att jag skall behöva köra lungt,

Kan inte släppa nervösiteten i heller.
Ja jag vet att min text inte är sammanhängande men jag pallar inte tänka, skriver messt för att uppdatera för er hur läget är nu.
Återkommer väl någon gång under "dagen"/natten igen
Kan väl säga som så mycket.
Har jag inte skrivit här tills kl 11:00 imorgon ( Lördag ) så är vi i Lund o förlöser.