Snart 3 dagar över tiden.
Det känns som att han inte vill komma ut.
Lite jobbigt med tanke på att frugan har ont som f*n.
Det påverkade mig på jobb oxå, vet inte själv vad jag har sysslat med men jag släppte iväg tåg i trafik som skulle på lagning. Vänder tåg som inte skall vändas men det kom jag på själv så jag hann fixa det innan det var försent.
Skriver samma tåg som ank. två ggr men med 30 min mellanrum.
Som sagt fick nog f*n hjärnsläpp i dag, vet inte hur jag har kunnat göra sådana misstag, men man lär sig av sina misstag.
Det skall nog gå bättre idag OM inte det är dax att åka in på förlossning vilket jag önskar.

Nu är det tid att gå ut med vovven sen slänga sig i sängen o sova.
skall upp kl 03:30 sen ringa o väcka Heritasch kl 04:00