Nu är det väl ändå snart dax <--- väldigt dålig Svenska eller?Nu är det 2 dagar kvar tills lilleman är beräknad, det märks verkligen.Jag har intalat mig själv att inte tänka på det när jag är på jobb yeee right.Har bara tänkt på det hela dagen, Have my dremas kan inte sluta tänka på hur det käns att ha sin son i famnen och sitta och gosa med han, lära han spela fotboll när han blir äldre.Med andra ord är nervös som fan nu. Men från det ena till det andra.Satt o läste Elvis i dag, du vet han sköldpaddan.jag garvade så jag nästan började gråta, för att ni skal förstår så kan ni kolla den här.

OBS klicka på bilden för att se hela.







Han är så jävla klockren, det värrsta av allt är att många killar känner igen sig i Elvis, kanske inte i just den som är ovanför men i många andra.

Satt även och lyssnade på musik innan i dag på youtube, vet inte varför men jag tänkte söka på min favvo grupp när jag var i tonåren, jag blev lite chokad över att min favorit låt fans med där, men o andra sidan hittar man inte musik på youtube så är något fel :P
Men låten är iaf denna. Lyssna på den och komnentera gärna

http://www.youtube.com/watch?v=ZMFFkCM07mw&feature=related

Jag tycker iaf att den är störtskön.


Nu skall jag hälla i mig en kopp kaffe sen vet i f*n om jag skall lägga mig eller om jag skall sätta mig o lira lite Rainbow Six Vegas 2

Som jag skrev tidigare så skriv gärna komentarer till mig.
Snälla glöm inte att "rösta" när du tror att våran son kommer.

Comments (1)

On 20 november, 2008 , Anonym sa...

jag säger fortfarande senast den 23 :P så han får komma då hehehe ....låten va skit skön faktis :)