Har precis "nästan" fått röven ur sängen, bara tanken på att man skall jobb får mig att vilja krypa ner under täcket och sova vidare, men tji det.

Jag har ett annsvar nu när jag skall bli pappa, så det är bara att jobba o se hmmm vaken ut.

Skulle inte förvåna mig om Mats tycker att jag skall sköta telefonen och planeringen idag,
usch planera hur och var man skall ställa upp 30tåg det inte det lättaste men det skall nog lösa sig ändå..



Har inga konstiga tankar på lager, eller jo jag har en men den är så konstig att jag själv inte förstår hur jag skall formulera den :P

Men men tid att dricka kaffe nu, sen kolla när bussem går till jobb.
Ja jag vet, har inte fått tummarna ur r*ven än, men har faktiskt en bokad tid för uppkörning, mer om det efter uppkörningen.


Får snart åka ner till hålan och hälsa på polarna där nere.
Nicander,Nallen,Kenny

Comments (1)

On 13 november, 2008 , Familjen Nielsen sa...

Hahaha Ja att få tummarna ur r*ven vet vi ju att det är svårt
;-)