Ja det var tydligen ett bra tag sen man bloggade.
Skall jag vara ärlig så skriver jag igen för att tanten ville det *ööö*
Jag har inget att skriva om bara om Liam men den biten sköter Linda.

Fick väldens cp ide innan idag.
Den är svår i prinsip omöjlig att göra men bara tanken på det får mig att prova ändå.

Det är ett exprediment.
Om alla människor i Sverige hoppar sammtigt upp och ner vad händer då?
En snabb kalkyl.
Låt oss säga att det finns 10 miljoner människor i Sverige men en genomsnitts vikt på 100kg
Då är alltså Sverige belastat med 1000 ton av människor.
Om man då fick alla att hoppa upp o ner sammtigt så i runda slängar blir ca 200kg krafft per person
Då är vi uppe 2000 ton i rörlig massa.
Vilket borde kännas ganska bra i marken eller?

Om vi leker vidare med tanken att vi är 100 miljoner människor på jorden.
Och samma förutsättningar här att alla väger i snitt 100kg
då är vi uppe i en tottalt vikt på 10´000 ton.
Om alla hoppar upp och ner ett par ggr så är det en röligmassa av en vikt på 20´000 ton
Detta om något borde väl ändå orsaka typ en jordbävning?

Får väl ringa Kvp, Expressen, Sydsvenskan, mm för att se om dem vill hjälpa mig att genomföra
det.

Nu kan jag inte på när jag bloggar nästa gång