snart kommer lilleman, men vem vet när?
Han är beräknad till på Lördag så vi får se.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, med handen på hjärtat så har jag inte gjort ett piss idag, bara slöat hela dagen.
Då skall man jobb idag *suck*
Har denna veckan och nästa oxå sen står man på egna ben på växlingen.
Det skall nog gå bra, JA så länge jag inte ibillar mig igen att växel 340 är 333b
det kunnde slutat illa men när jag tryckte det felet så gjorde det inte så mycket stod själv vid ööö 343 tror jag den heter.
Det är en hel uppsjö av växlar att komma ihåg nr på.
Ex: 361a 361b 340 337b 337a 333a 333b har säkert glömt någon :P
Men det är typ dem man kör igenom "beroende på vart man skall"
Men tack vare Goran så kommer jag ihåg dem nu, han sa något väldigt logiskt
*klappar händerna för han, det var förrsta gången han var smart :P *
Nu är det tandborsten som gäller sedan skall jag ut med vovven.
Sov gott/eller fortsatt god morgon.
Han är beräknad till på Lördag så vi får se.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, med handen på hjärtat så har jag inte gjort ett piss idag, bara slöat hela dagen.
Då skall man jobb idag *suck*
Har denna veckan och nästa oxå sen står man på egna ben på växlingen.
Det skall nog gå bra, JA så länge jag inte ibillar mig igen att växel 340 är 333b
det kunnde slutat illa men när jag tryckte det felet så gjorde det inte så mycket stod själv vid ööö 343 tror jag den heter.
Det är en hel uppsjö av växlar att komma ihåg nr på.
Ex: 361a 361b 340 337b 337a 333a 333b har säkert glömt någon :P
Men det är typ dem man kör igenom "beroende på vart man skall"
Men tack vare Goran så kommer jag ihåg dem nu, han sa något väldigt logiskt
*klappar händerna för han, det var förrsta gången han var smart :P *
Nu är det tandborsten som gäller sedan skall jag ut med vovven.
Sov gott/eller fortsatt god morgon.
01:03 |
Category: |
1 kommentarer
Comments (1)
du får skriva så fort han har tittat ut :) håller tummarna på att han kommer på lördag men senast söndag tror jag han kommer :) lycka till och hoppas allt går bra på förlossningen :)