Nu har jag/vi varit ihopa i 3år, det kanske inte är så länge men för mig är det länge.
Mitt längsta förhållande innan detta var på 1år och 9 månader.

2005-11-16 = vi blev ihopa
2006-02-16 = Vi förlovade oss
2008-08-16 = Vi gifte oss
2008-11-22 = Liam är beräknad att födas

Skriver mer när jag kommer hem.

Comments (3)

On 16 november, 2008 , Familjen Nielsen sa...

Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Jag vill tillbringa fler underbara år med dig min underbara man.

 
On 16 november, 2008 , Anonym sa...

Kan ni inte ta o putta ut bebisen nu, man vill ju bli farfar nån gång.

 
On 16 november, 2008 , Anonym sa...

grattis till eran 3 år tillsammans :) må ni leva lyckliga i alla eran år :)