Nu har jag/vi varit ihopa i 3år, det kanske inte är så länge men för mig är det länge.
Mitt längsta förhållande innan detta var på 1år och 9 månader.
2005-11-16 = vi blev ihopa
2006-02-16 = Vi förlovade oss
2008-08-16 = Vi gifte oss
2008-11-22 = Liam är beräknad att födas
Skriver mer när jag kommer hem.
Mitt längsta förhållande innan detta var på 1år och 9 månader.
2005-11-16 = vi blev ihopa
2006-02-16 = Vi förlovade oss
2008-08-16 = Vi gifte oss
2008-11-22 = Liam är beräknad att födas
Skriver mer när jag kommer hem.
07:10 |
Category: |
3
kommentarer
Comments (3)
Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Jag vill tillbringa fler underbara år med dig min underbara man.
Kan ni inte ta o putta ut bebisen nu, man vill ju bli farfar nån gång.
grattis till eran 3 år tillsammans :) må ni leva lyckliga i alla eran år :)