Lilleman vill verkligen inte komma ut.
Nu är det två dagar övar tiden.
Skall jobba kl 05:00 - 12:00 så han få inte komma där i mellan, eller får & får han kommer när han vill.

En sak stöd mig som f*n jag hade över 200 besökar på min sida o nu helt plötsligt så har jag bara typ 40.

Nä nu måste jag snart lägga mig, i skrivande stund så är det ganska exakt 3 timmar och 45 min kvar tills jag skall upp igen.

Men men håller er uppdaterade i mellan åt så ni får reda på när lilleman kommer.

PS Olle's tankar på hur man får ut han snabbare var följande.
Ge henne en burk Jalapeno så springer han ut av sig själv. DS

Comments (1)

On 24 november, 2008 , Familjen Nielsen sa...

Hmmm du har fortfarande över 200 besökare :-)Kanske bara en felvisning innan!