Nu är det 8 dagar kvar tills vår älskade son är beräknad att ploppa ut.
Kan med handen på hjärtat säga att jag försöker att inte tänka så mycket på det utan får ta det när dagen kommer.
Kan inte hela tiden gå och tänka på det för det kan påverka min uppmärksamhet på jobb.
Måste lixom vara 100% fokuserad när jag jobbar.

Men efter jobb så går jag bara och hoppas på att den lille krabaten skall komma ut.

Som rubriken lyder, en ny dag o nya konstiga tankar.

Fick för mig igår på jobb att man kan mullta i backen men det går tydligen inte, men jag måste prova ändå hahaha...

Mullta är när man kör ihopa två tåg sätt så det blir ett långt ist för en vagn bara.
Får tjata lite på Mats ( min handledare ) så jag får prova.
Gjorde inga fel alls igår på jobb la inte äns om fel lufft växel som jag gjort innan :P
Men känner mig inte säker för det även om det börja luta ditåt.

Nä nu skall vi till Malmö och gå ut med frugans sysster hund och sen skall vi iväg o sätta på nya vinter däck. Alltså dessa lagar om vad man skall och inte skall är sjuka,
det har inte kommit en ända snö flinga i skrivande stund, så varför ha vinter däck?
d e juh klart igenteligen imorgon så vet ingen om det snöar.

Från det ena till det andra, såg att det är många ändå som läser min blogg,
har en statestik räknar som räknar anntalt unika Ip nr.

Nä nu skall jag bara slänga i mig kaffet sen e det dax att sticka.

OVER AND OUT <------ hahaha Scooter var i farten ^^

Comments (1)

On 14 november, 2008 , Familjen Nielsen sa...

Man kan inte ha bebis i huvudet hela tiden älskling.
Men sen kommer du ha det vare sig du vill eller inte ;-)