7 dagar kvar nu.

Så seg jag e i huvudet nu,
värre blir det, skall upp igen om ett par timmar, börjar jobba kl 09:00.
Får se vem jag skall terra imorgon?
Gorran eller Mats?
Det lutar nästan åt att jag skall terra Gorran, terrar jag Mats så får jag bara igen det o det är inte allt för bra.
För att svara på föregående konstiga tanke så går det alltså inte att mullta i backen,
INTE om men lägger den i mullt läge, gör man det manuellt så går det
Tack Rita för att du hjälpte mig att reda ut det :P
Försökte förklara det med kablen som är färgad i mitt förrsta inlägg men utan att något igenteligen förstod vad jag menade.
Men iaf nästa konstiga tanke är på gång men detta kan leda till riktigt
stora missförståelser <-- undrar f*n om det ordet äns finns ÄVEN om det skulle vara rättstavat.

Sjuk tanke igen.
Om en man är otrogen mot sin fru och hon sen kommer på det så vill mannen att frun skall acceptera det och förlåta det?
Men om frun är otrogen och mannen får reda på det så finns inte äns orden förståelse eller förlåtelse?
Hur kommer det sig att det är så?
Det är nog så ändå att män är rövhål och det finns inget att göra åt det, nu förstår jag varför kvinnor väljer att bli homosexuella.
Jajja jag vet, det är inget man väljer man blir det.
Men nu är det så att man väljer det själva, det har jag bestämmt.
Nu är det så att allt jag skriver här bestämmer jag över hahahha
F*n det känndes trevlig att reta upp någon..

Nu är det dax att gå ut med Tigiz o sen sova.
Kommentera gärna om du/ni tycker att jag skriver något fel.

Comments (1)

On 15 november, 2008 , Anonym sa...

tycker du har rätt i de du skriver för så e de tyvär