En dag kvar hmmm känns som att vi kommer gå över tiden, men det är inget vi hoppas :P
Fick min "jungfru" tur igår :D
Fick köra lite själv som vanligt, men trafikkontoret ringer och börjar styra vagnar 3 min innan ank, så jag fick ta över en vagn i tvätten.
Efter att kollat på listan vad vi hade kvar att plocka ut så kom vi fram till att det var 4 vagnar som skulle ut och vi är igenteligen 3 personer för jag över.
men iaf så sa Mats till mig att jag själv kunnde hämmta en vagn i hallen.
Sagt och gjort så var det bara att traska upp med ett leende på läpparna och hämmta vagnen.
Så nu har jag kört mitt förrsta tåg själv från hallen till tvätten vidare till sp 10.
Hoppas det blir fler såna turer :D
Nu skall vi snart dra till Malmö för att köpa nya vindrutetorkare.
På återsende.
PS rösta nu på när våran son kommer Ds
Fick min "jungfru" tur igår :D
Fick köra lite själv som vanligt, men trafikkontoret ringer och börjar styra vagnar 3 min innan ank, så jag fick ta över en vagn i tvätten.
Efter att kollat på listan vad vi hade kvar att plocka ut så kom vi fram till att det var 4 vagnar som skulle ut och vi är igenteligen 3 personer för jag över.
men iaf så sa Mats till mig att jag själv kunnde hämmta en vagn i hallen.
Sagt och gjort så var det bara att traska upp med ett leende på läpparna och hämmta vagnen.
Så nu har jag kört mitt förrsta tåg själv från hallen till tvätten vidare till sp 10.
Hoppas det blir fler såna turer :D
Nu skall vi snart dra till Malmö för att köpa nya vindrutetorkare.
På återsende.
PS rösta nu på när våran son kommer Ds
12:23 |
Category: |
1 kommentarer
Comments (1)
de va jo kul jo hehehe :) hoppas du får köra flera gånger han kommer imorn senast söndag :P