I dag ( 1/12 ) kl 04:50 så gick vattnet, så nu är det verkligen på G
*ler så jävla stort man bara kan*
Ringde in till förlossnings avd, o dem sa att vi skall lägga oss och sova och avvakta.
Och om inget har hänt tills förmiddagen så skall vi åka in till specialist mödra vården kl 8.
Känns inte lönt att lägga sig o sova i 3 timmar.
O jag som precis hade somnat när Linda kallade på mig.
Men iaf nu kommer han, bara han inte skall trillskas och dra ut på det.
Så nästa inlägg från min sida blir när vi är föräldrar OCH med foto på sonen.
*ler så jävla stort man bara kan*
Ringde in till förlossnings avd, o dem sa att vi skall lägga oss och sova och avvakta.
Och om inget har hänt tills förmiddagen så skall vi åka in till specialist mödra vården kl 8.
Känns inte lönt att lägga sig o sova i 3 timmar.
O jag som precis hade somnat när Linda kallade på mig.
Men iaf nu kommer han, bara han inte skall trillskas och dra ut på det.
Så nästa inlägg från min sida blir när vi är föräldrar OCH med foto på sonen.
05:02 |
Category: |
3
kommentarer
Comments (3)
Nu äntligen är det på G...Lycka till...
Nä Moster blir det ju inte..Faster juh...hihih...
Lycka till
vi ser fram emot detta nu taz. härligt när det verkligen börjar närma sig. :)