Ja då är lilleman snart 2 veckor gammal.
d e sjukt vad tiden går :P
Kom precis på det oxå att jag missat att min son hade namsdag i Fredags, känner mig som en dålig pappa bara för det. BAD BAD TAZ
Snart dax o börja jobba igen, eller nja på Torsdag men det är relativt snart ändå.
Har fått konstaterat att Liam har kolik d e mindre kul men det finns medicin på apoteket som man ger han innan han skall äta.
I dag har jag o Liam kollat på en serie på datan. eller jag kollade o Liam sov, tro det eller ej men han kan redan snarka, det måste han ha efter sin mamma :P
Visst ja glömde säga att serien heter Gangland.
Som min pappa sa till mig när jag var liten.
Allt det positiva kommer från fadern, allt det negativa kommer från modern.
Så om Liam blir en bråkstake när han blir äldre så är det alltså Lindas fel, hahah
stackars Linda o få skullden för sånna saker,
Nä nu e det dax för 2 avsnitt PB <--- Prison Break
d e sjukt vad tiden går :P
Kom precis på det oxå att jag missat att min son hade namsdag i Fredags, känner mig som en dålig pappa bara för det. BAD BAD TAZ
Snart dax o börja jobba igen, eller nja på Torsdag men det är relativt snart ändå.
Har fått konstaterat att Liam har kolik d e mindre kul men det finns medicin på apoteket som man ger han innan han skall äta.
I dag har jag o Liam kollat på en serie på datan. eller jag kollade o Liam sov, tro det eller ej men han kan redan snarka, det måste han ha efter sin mamma :P
Visst ja glömde säga att serien heter Gangland.
Som min pappa sa till mig när jag var liten.
Allt det positiva kommer från fadern, allt det negativa kommer från modern.
Så om Liam blir en bråkstake när han blir äldre så är det alltså Lindas fel, hahah
stackars Linda o få skullden för sånna saker,
Nä nu e det dax för 2 avsnitt PB <--- Prison Break
00:19 |
Category: |
1 kommentarer
Comments (1)
hahaha sjust att skylla allt på modern :P