Efter noggrant övervägande o sådant skit.
Har konstaterat att början på 90 talet hade jag X syskon, en efter en så var dem inte mina syskon längre.
pallar liksom inte med deras skit hela tiden.
Början på 2001 lånar min ena syrra och hennes man 1500kr av mig och som alla vet så har man fan inte mycket pengar när man studerar.
Nu är det snart 2009 och har fortfarande inte fått pengarna.
Finns två saker att göra, ge igen som fan eller sätta dem på kronan.
det sist nämda är inte vidare snällt, inte med tanke på att dem har 9 ungar.
Hon min syrra har X med sin man o han har X sen innan.
Överväger hur jag skall göra, men med räntan sen 2001 fram tills det betals PLUS 30% ränta till kronofogden per år.
Men åter till saken.
Nu åter står alltså X syskon.
En hör bara av sig när hon har problem, o det pallar jag verkligen inte med.
X syskon kvar.
En är precis som den ovanför, skillnaden är att jag ställt upp för denna syster till 100% alltid.
Pallar inte med dem, man bara skall ge utan att få något igen.
Orkar inte, Med dem helt enkelt
Har igentligen 3 syskon som jag alltid räknat som syskon.
Den ena bor i Holland <--- Saknar
Den Andra bor i Helsingborg <-- mycket bråk fram o tbx från bådas sida, mest min.
Den Tredje bor i Dalby. <--- förklara dig? Men nu skiter jag i den biten. Har min EGEN familj nu. Min Fru Linda Min underbara son Liam
Min gulliga hund Tigiz <--- julklapp till Linda julen 07/08
Det är MIN familj men i min första familj finns
Pappa Mats
Mamma Lotta
Syster Martine " Tine "
Lillebror Freddy " Angel "
Jag har växt upp med dem så det är och kommer alltid vara min familj.
Från det ena till det andra.
Linda kom på en sak häromdagen som inte ens jag tänkt på.
Alla Kusinerna NÄSTAN heter Alexander
Tilltalsnamnen är inom " "
Kusin Robert "Patrick" Alexander
Kusin Fredrik "Alexander"
Kusin "Hampus" Alexander
Kusin "Alexandra" sen något jag inte kan stava till
Det är rätt komiskt ändå att alla heter samma/nästa likadant :P
Vår son skall döpas till Liam Alexander Nielsen.
Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer.
Jo nu e det snart däckafton <--- 24/12 hahahah
Har konstaterat att början på 90 talet hade jag X syskon, en efter en så var dem inte mina syskon längre.
pallar liksom inte med deras skit hela tiden.
Början på 2001 lånar min ena syrra och hennes man 1500kr av mig och som alla vet så har man fan inte mycket pengar när man studerar.
Nu är det snart 2009 och har fortfarande inte fått pengarna.
Finns två saker att göra, ge igen som fan eller sätta dem på kronan.
det sist nämda är inte vidare snällt, inte med tanke på att dem har 9 ungar.
Hon min syrra har X med sin man o han har X sen innan.
Överväger hur jag skall göra, men med räntan sen 2001 fram tills det betals PLUS 30% ränta till kronofogden per år.
Men åter till saken.
Nu åter står alltså X syskon.
En hör bara av sig när hon har problem, o det pallar jag verkligen inte med.
X syskon kvar.
En är precis som den ovanför, skillnaden är att jag ställt upp för denna syster till 100% alltid.
Pallar inte med dem, man bara skall ge utan att få något igen.
Orkar inte, Med dem helt enkelt
Har igentligen 3 syskon som jag alltid räknat som syskon.
Den ena bor i Holland <--- Saknar
Den Andra bor i Helsingborg <-- mycket bråk fram o tbx från bådas sida, mest min.
Den Tredje bor i Dalby. <--- förklara dig? Men nu skiter jag i den biten. Har min EGEN familj nu. Min Fru Linda Min underbara son Liam
Min gulliga hund Tigiz <--- julklapp till Linda julen 07/08
Det är MIN familj men i min första familj finns
Pappa Mats
Mamma Lotta
Syster Martine " Tine "
Lillebror Freddy " Angel "
Jag har växt upp med dem så det är och kommer alltid vara min familj.
Från det ena till det andra.
Linda kom på en sak häromdagen som inte ens jag tänkt på.
Alla Kusinerna NÄSTAN heter Alexander
Tilltalsnamnen är inom " "
Kusin Robert "Patrick" Alexander
Kusin Fredrik "Alexander"
Kusin "Hampus" Alexander
Kusin "Alexandra" sen något jag inte kan stava till
Det är rätt komiskt ändå att alla heter samma/nästa likadant :P
Vår son skall döpas till Liam Alexander Nielsen.
Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer.
Jo nu e det snart däckafton <--- 24/12 hahahah
00:25 |
Category: |
3
kommentarer
Comments (3)
man kan välja sina vänner men inte sin familj tyvär ..men hade man kunnat så hade man säkert fått den bästa :) ....du måste vara positiv du har din egen lillan familj nu jo din underbara fru ....din lilla tiger till hund som e så sött ....och din stolthet som är exakt kopia av sin pappa :) finns inget finnare och betre en de :).....namnet passar han jätte fint :)
Hehe jag är din syster & jag räknas med i din "familj" hehe
ARGH! hur lange ska det satans namnet jaga mig >.< inte ens lagliga papper pa att jag inte ska forknippas med det namnet samt att alla dokument med det namnet ska raderas kan fa det att sluta jaga mig...