Kärleken till min son är enorm.
Kan fortfarande inte beskriva känslan av att vara pappa.

Nu är Liam 11 dagar gammal, vi har inte fått några fasta rutiner på han än, men nu sover han iaf nästan en hel natt.
En gång under natten så vaknar han då ammar Linda han och byter blöjan, sen sover han igen.

Var på kalas igår hos Liams kusin Patrick, han fyllde 22.
Nä man själv tänker efter och kommer på att det var 5år sen man var 22 så börjar man nästan undra vad fan jag har gjort av mitt liv?

Kanske för mycket av det god eller?
To much crime andra stuff :P
Men det är bara att konstatera att något har jag väl gjort, men som oturligt nog inte kommer ihåg hahaha..

D e rätt konstigt när man tänker efter.
Som jag skrev åvan så kommer jag inte på vad jag har gjort dem senaste 5 åren sen bara kommer men på allt eller ja nästan iaf.

Nu skall jag snart fixa frukost till frugan, ja jag vet att kl är över 12:00 men bättre sent än aldrig.
I går fick hon Engelsk frukost.
I dag skall det bli Americansk frukost <--- pankakor o tjocka sådana ;)

Snart kommer Patrick och hans flickvän hit, jag o Patrick skall bygga en grind så inte Tigiz kan komma in o sovrumet.
Nu tänker du säkert att man kan köpa dem, ja det kan man, men dem kostar 400kr o det är roligare att bygga en själva.
Sen i kväll blir det Tacos och sen lira Fifa 09.

Återkommer igen men inte denna veckan hahaha