En blogg är för ens tankar och för att skriva av sig lite.
Men oj så fel jag hade,
Min blogg är ööö typ allt annat än det *flabbar*
Sån reaktion ang mitt förra inlägg.
Skall slänga mig i sängen nu skall upp kl 04:00 igen börjar jobba 05:30.
Stackars Linda som skall behöva stig upp för att köra mig till jobb så tidigt.
snart däckafton.
*sjunger* snart är det däck här i vårt hus, däcken är kommen....
översätter eng till svenska.
Jag drömmer om en vit jesus mossa, som dem jag brukade ha.
Tro mig en jävla massa sjuka saker på gång i min blogg.
Men oj så fel jag hade,
Min blogg är ööö typ allt annat än det *flabbar*
Sån reaktion ang mitt förra inlägg.
Skall slänga mig i sängen nu skall upp kl 04:00 igen börjar jobba 05:30.
Stackars Linda som skall behöva stig upp för att köra mig till jobb så tidigt.
snart däckafton.
*sjunger* snart är det däck här i vårt hus, däcken är kommen....
översätter eng till svenska.
Jag drömmer om en vit jesus mossa, som dem jag brukade ha.
Tro mig en jävla massa sjuka saker på gång i min blogg.
22:44 |
Category: |
1 kommentarer
Comments (1)
Här får man sitta i egna tankar tills någon annan på dörren bankar;)