Han ville inte komma ut.
men vi har varit på kk iaf o Linda blev undersökt.
Så om inget händer under kvällen/natten så skall vi ringa kl 07:30 imorgon bitti så sätter dem igång henne.
Så oavsett vad så är det Pappa Taz imorgon :D:D
men vi har varit på kk iaf o Linda blev undersökt.
Så om inget händer under kvällen/natten så skall vi ringa kl 07:30 imorgon bitti så sätter dem igång henne.
Så oavsett vad så är det Pappa Taz imorgon :D:D
16:30 |
Category: |
4
kommentarer
Comments (4)
naw äntligen kommer er bebis STORT GRATTIS från alla oss här vi längtar efter foto på den lille och hoppas allt går bra nu :)
Förhoppningsvis men det kan oxå ta väldigt låång tid tro mig! Ha med er bra med mat speciellt till dig det tar på krafterna att födda barn och lycka till! =)
GRATTIS till sonen er...Hihih jag gissade på rätt datum som han valde att komma på....
Kram från Faster Sanne
Välkommen till världen
har lillen kommit en :) någon som vet :)