Han ville inte komma ut.
men vi har varit på kk iaf o Linda blev undersökt.
Så om inget händer under kvällen/natten så skall vi ringa kl 07:30 imorgon bitti så sätter dem igång henne.

Så oavsett vad så är det Pappa Taz imorgon :D:D

Comments (4)

On 01 december, 2008 , Anonym sa...

naw äntligen kommer er bebis STORT GRATTIS från alla oss här vi längtar efter foto på den lille och hoppas allt går bra nu :)

 
On 01 december, 2008 , Anonym sa...

Förhoppningsvis men det kan oxå ta väldigt låång tid tro mig! Ha med er bra med mat speciellt till dig det tar på krafterna att födda barn och lycka till! =)

 
On 02 december, 2008 , Anonym sa...

GRATTIS till sonen er...Hihih jag gissade på rätt datum som han valde att komma på....

Kram från Faster Sanne

Välkommen till världen

 
On 02 december, 2008 , Anonym sa...

har lillen kommit en :) någon som vet :)